عاشقانه -عارفانه
عاشقانه -عارفانه

عاشقانه -عارفانه

شکایت مجنون از لیلی

گله می کرد ز مجنون لیلی

که شده رابطه مان ایمیلی

عشق وقتی بشود دات کامی

حاصلش نیست به جز ناکامی

نازنین خورده مگر گرگ تورا

برده یا دات نت ودات ارگ تورا!

بهرت ایمیل زدم پیشترک

جای سابجکت نوشتم : به درک !

به درک گر دل من غمگین است

به درک گر غم من سنگین است

آن قدر دلخور از این ایمیلم

که به این رابطه هم بی میلم

مرگ لیلی ،نت ومت را ول کن

همه را جای اوکی ، کنسل کن

کن ‏ofکامپیتر را جان من

یار من باش و ببین من onام

نامــــــــه یک حالت دیگر دارد

خط تو لطف مکرر دارد

خسته ازفونت وفرمت شده ام

دلخوراز گردالی add شده ام

زودتر پیش تو خواهم آمد

هی مرتب به تو سر خواهم زد

راست گفتی تو عزیزم لیلی

دیگر از من نرسد ایمیلی

نامه ای پست نمودم بهرت

به امیدی که سر آید قهرت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد