عاشقانه -عارفانه
عاشقانه -عارفانه

عاشقانه -عارفانه

دلنوشته

نفس که می کشم ، با من نفس می کشد .قدم که برمی دارم، قدم برمی دارد.اما وقتی که می خوابم ، بیدار می ماند تا خوابهایم را تماشا کند....

او مسئول آن است که خوابهایم را تعبیر کند.او فرشته من است، همان موکل مهربان.اشک هایم را قطره قطره می نویسد.دعاهایم را یادداشت می کند. آرزوهایم را اندازه می گیرد و هر شب مساحت قلبم را حساب می کند و وقتی که می بیند دلتنگم ، پا در میانی می کند و کمی نور از خدا می گیرد و در دلم می ریزد،تا دلم کوچک و مچاله نشود.
به فرشته ام میگویم:از اینجا تا آرزوهای من چقدر راه است؟من کی به ته رویا هایم میرسم؟میگویم:من از قضا و قدر واهمه دارم.من از تقدیر میترسم.از سرنوشتی که خدا برایم نوشته است.من فصل آینده را بلد نیستم.از صفحه های فردا بیخبرم.میگویم:کاش قلم دست خودم بود....کاش خودم مینوشتم.....
فرشته ام به قلم سوگند می خورد و آن را به من می دهد و می گوید:بنویس.هر چه را که می خواهی... بنویس که دعاهایت همان سرنوشت توست.تقدیر همان است که خودت پیشتر نوشته ای...
شب است و از هزار شب بهتر است.فرشته ها پایین آمده اند و تا پگاه درود است و سلام.قلم در دست من است و می نویسم.می دانم که تا پیش از طلوع آفتاب تقدیرم را خدا به فرشته ها خواهد گفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
صفورا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام
وبلاگتو دو نفره کردی
ممنون واسه تعریفت
تو هم میتونی درد دلاتو بنویسی چرا نتونی!!
واسه عکس باید آپلود کنی یه سری سایت هست واسه اینکار
اما من خودم تا حالا اینکارو نکردم
معمولا هر عکسی که بخوام از توی گوگل سرچ میکنم و بعد کپیش میکنم و توی متن وبلاگم پیسش میکنم
به همین راحتی

سلام .اخه من دیگه از اول مهر نمی تونم بیام تو نت باید برم سر کار .آخه دبیر آموزش و پرورشم .به همین خاطر یه نفر رو پیدا کردم که این کار رو بکنه .ممنمن که راهنماییم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد